හැමදේම English වලින් කියවන්න එන්න මගේ අනිත් Site එකට, ගොඩාක් සතුටෙන් මම ආරාධනය කරනව මගේ යාලුවො හැමෝටම

Please come to my other web page to read in English and Sinhala each and every document, you are welcome my dear friends

Monday, May 14, 2012

I have Bought a New Site, All of you welcome


මගෙ යාලුවනේ ඔන්න මම අලුතෙන් මගෙම කියල ඩොමේන් එකක් ගත්තා, අද තමයි ගත්තේ, තවම ඒක මම අප්ඩේට් කරන්න පටන් ගත්තෙවත් නැ, මෙ දැන් ගත්තේ, තව  දවස් 3ක් 4ක් යද්දි ඒක මම කියන්නම්, එන්න මගෙ අලුත් සයිට් එකට මගෙ යාලුවො හැමොම මාත් එක්ක හිටපු,ඒ සයිට් එකේ මේ හැම ඩොක් එකම English තියවනව, අලුතෙන් දාන හැම එකම මම ඒකට දානව, ඔයාලා හැමොම මගේ පේජ් එකට සාදරයෙන් පිලි ගන්නවා
ගොඩක් සතුටෙන් කියන්නේ, මෙන්න ලින්ක් එක, අදින් පස්සෙ අලුත් English  DOC හැම එකම අලුත් පේජ් එකේ දානව යාලුවනේ
Please Come to my new web page my dear friends, you can read each and every document in English
My new Page

No comments:

Post a Comment