හැමදේම English වලින් කියවන්න එන්න මගේ අනිත් Site එකට, ගොඩාක් සතුටෙන් මම ආරාධනය කරනව මගේ යාලුවො හැමෝටම

Please come to my other web page to read in English and Sinhala each and every document, you are welcome my dear friends

Thursday, May 31, 2012

අපි අයෙත් අපේ යාළුවා බය කරමුද?


ඔන්න යාළුවනේ මම අද ගෙනාව පොඩිම පොඩි trick එකක්, මේකෙන් ඔයාගේ යාළුවෙක් බයකරන්න පුලුවන් ලේසියෙන්ම, මේකත් ඇත්තටම ගොඩක් අය දන්නව ඇති, නොදන්න එක්කෙනෙක් හරි මේක දැන ගන්න එකයි මට තියන සතුට, ඒකයි මම මේක දැම්මේ, වැඩි කතා ඕනෙ නෑ, මම කරන්න ඕනදේ දාන්නම්, මුලින්ම මේ පහල තියන Code එක copy  කර ගන්නකො


%windir%\system32\shutdown.exe -r -t 00

දැන් Desktop එකේ Shortcut එකක් උඩ Right Click කරල Properties ගන්න


දැන් පහල තියන Target කියන තැන Paste කරන්න, දැන් apply කරල OK කරන්න

හරි මේ ටික විතරයි කරන්න තියෙන්නේ, දැන් මේක Double click කරන්න එහෙම එපා, මේකෙන් වෙන්නේ Computer එක Restart වෙන එකයි,
යාළුවෙක්ට මේ විදිහට කරනවනම් එයා වැඩිපුරම පාවිච්චි කරන එකට මෙහෙම කරන්න, අනිවාර්යෙන් කොල්ලා බයවෙනව, බයවෙලා සමහරවිට හොයා ගන්න ක්‍රමයක් නැතුව ගොඩාක් වෙලා දගලයි, එකක් කියල හිතයි මේක දන්නේ නැති කෙනෙක්නම්, ඉතින් Try කරලම බලන්නකො එහෙනම් යාළුවනේ, කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑ

~~esh~~

No comments:

Post a Comment